The effectiveness of the context-based aproach in teaching grammar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
457 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 12:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111’36:378.016 (1)
Limba engleză (673)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
MARDARI, Alina. The effectiveness of the context-based aproach in teaching grammar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2022, nr. 1(50), pp. 66-74. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(50) / 2022 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

The effectiveness of the context-based aproach in teaching grammar

Efivacitatea abordării bazate pe context în predarea gramaticii

CZU: 811.111’36:378.016

Pag. 66-74

Mardari Alina
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2022


Rezumat

The paper aims at proving the effectiveness of the context-based approach in teaching grammar. It looks at the principles, methods and the steps towards the improvement of grammatical competence or accuracy and all its components. The study is based on an experiment with a pretest-posttest and control group. The subjects of the research are second year students, whose major is English and are B2 level. The control group was taught using the traditional approach to teaching grammar, while the experimental group was instructed with the help of the context-based approach. The results indicate the efficacy of teaching grammar in context.

Lucrarea își propune să demonstreze eficacitatea abordării demersului didactic bazat pe context în predarea gramaticii. Se analizează principiile, metodele și pașii realizați pentru îmbunătățirea competenței sau corectitudinii gramaticale și a tuturor componentelor acesteia. Studiul se bazează pe un experiment cu un grup de control pretest-posttest. Subiecții cercetării sunt studenți la anul II, a căror specializare este limba engleză și care au nivel B2. Grupul de control a fost instruit utilizându-se abordarea tradițională a predării gramaticii, în timp ce grupul experimental a fost instruit cu ajutorul abordării bazate pe context. Rezultatele indică eficacitatea predării gramaticii în context.

Cuvinte-cheie
teaching grammar, context-based approach, grammatical competence/accuracy,

predarea gramaticii, abordare bazată pe context, competență/corectitudine gramaticală