Procesul de instruire coregrafică a studenţilor din perspectiva creativităţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
279 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 22:45
SM ISO690:2012
GUŢU, Zoia. Procesul de instruire coregrafică a studenţilor din perspectiva creativităţii. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan, 19-21 mai 2005, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.2, pp. 12-15. ISBN 9975-931-83-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan
Vol.2, 2005
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan"
Bălți, Moldova, 19-21 mai 2005

Procesul de instruire coregrafică a studenţilor din perspectiva creativităţii

The process in students choreographic education from the point of view of creativity


Pag. 12-15

Guţu Zoia
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2022


Rezumat

The article is dedicated to the problem of the creativity in coregraphy teaching, and there are emphasized the following: the conection of thinking and intelectualism of the student, the particularities of the coregraphic creativity, the coregraphic language and the means of the realization of the process (pedagogical methods, proceeding, form and techniques).