Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-04 12:08
SM ISO690:2012
COSUMOV, Marina. Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 169-173. ISBN 978-9975-3145-9-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan"
Bălți, Moldova, 2 mai 2016

Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan

The development of pupil’s spiritual dimension through contemporary music and art education


Pag. 169-173

Cosumov Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 mai 2022


Rezumat

Scopul general al învățământului muzical-artistic este valorificarea potenţialului creativ, dezvoltarea individualizată a competenţelor muzical-artistice şi, nu în ultimul rând, formarea culturii muzicalinterpretative ca parte componentă a culturii spirituale a elevului. Articolul în cauză, vizează unele aspecte de abordare complexă a fenomenului muzical, în care dimensiunea spirituală va constitui direcţia strategică a organizării învățământului muzical-artistic contemporan.

Contemporary music and art education has a series of purposes: (1) the development of pupil‘s creative potential; (2) the individualized development of music and art skills; (3) the development of interpretative music education as part of the pupil‘s spiritual education. The present article touches upon some approaches related to music phenomenon, the spiritual dimension being regarded and analyzed as an important policy in the organization of the contemporary art and music education.

Cuvinte-cheie
învățământ muzical-artistic, competenţă muzicală, cultura muzicală, cultură spirituală,

music and art education, musical competence, music education, spiritual education