Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-04 12:08 |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina. Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 169-173. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul general al învățământului muzical-artistic este valorificarea potenţialului creativ, dezvoltarea individualizată a competenţelor muzical-artistice şi, nu în ultimul rând, formarea culturii muzicalinterpretative ca parte componentă a culturii spirituale a elevului. Articolul în cauză, vizează unele aspecte de abordare complexă a fenomenului muzical, în care dimensiunea spirituală va constitui direcţia strategică a organizării învățământului muzical-artistic contemporan. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ muzical-artistic, competenţă muzicală, cultura muzicală, cultură spirituală, music and art education, musical competence, music education, spiritual education |
||||||
|