Articolul precedent |
Articolul urmator |
249 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-04 12:08 |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina. Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 169-173. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul general al învățământului muzical-artistic este valorificarea potenţialului creativ, dezvoltarea individualizată a competenţelor muzical-artistice şi, nu în ultimul rând, formarea culturii muzicalinterpretative ca parte componentă a culturii spirituale a elevului. Articolul în cauză, vizează unele aspecte de abordare complexă a fenomenului muzical, în care dimensiunea spirituală va constitui direcţia strategică a organizării învățământului muzical-artistic contemporan. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ muzical-artistic, competenţă muzicală, cultura muzicală, cultură spirituală, music and art education, musical competence, music education, spiritual education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cosumov, M.V.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Scopul general al învățământului muzical-artistic este valorificarea potenţialului creativ, dezvoltarea individualizată a competenţelor muzical-artistice şi, nu în ultimul rând, formarea culturii muzicalinterpretative ca parte componentă a culturii spirituale a elevului. Articolul în cauză, vizează unele aspecte de abordare complexă a fenomenului muzical, în care dimensiunea spirituală va constitui direcţia strategică a organizării învățământului muzical-artistic contemporan.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Contemporary music and art education has a series of purposes: (1) the development of pupil‘s creative potential; (2) the individualized development of music and art skills; (3) the development of interpretative music education as part of the pupil‘s spiritual education. The present article touches upon some approaches related to music phenomenon, the spiritual dimension being regarded and analyzed as an important policy in the organization of the contemporary art and music education.</p></dc:description> <dc:source>Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan () 169-173</dc:source> <dc:subject>învățământ muzical-artistic</dc:subject> <dc:subject>competenţă muzicală</dc:subject> <dc:subject>cultura muzicală</dc:subject> <dc:subject>cultură spirituală</dc:subject> <dc:subject>music and art education</dc:subject> <dc:subject>musical competence</dc:subject> <dc:subject>music education</dc:subject> <dc:subject>spiritual education</dc:subject> <dc:title>Dimensiunea spirituală a elevului ca finalitate a învăţămîntului muzicalartistic contemporan</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>