Articolul precedent |
Articolul urmator |
366 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 22:34 |
SM ISO690:2012 MOCANU, Cornelia. Evaluarea educațională a copiilor cu dizabilități mintale. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 165-169. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 165-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea copiilor cu dizabilitîți mintale este un act complex, este un prim instrument ce îi conferă o imagine asupra acţiunii sale. De-a lungul timpului, în teoria şi practica educaţiei şi a instruirii, conceptul de evaluare a suferit modificări semnificative; de la simpla verificare a cunoştinţelor acumulate de elev şi notarea lor de către profesor s-a ajuns la extinderea acţiunilor evaluative asupra rezultatelor sociale ale sistemului de învăţământ, asupra proceselor de instruire, a durabilităţii cunoştinţelor elevului, a calităţii curriculumului şcolar şi a pregătirii personalului didactic. Dezvoltarea copilului depinde de felul în care el este stimulat şi de crearea situaţiilor care îi oferă câmpul necesar învăţării. Familia, şcoala şi comunitatea au, fiecare, rolul lor în dezvoltarea copilului tocmai prin posibilitatea de a crea ocazii de învăţare şi a încuraja experienţele acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, copii cu dizabilități mintale, evaluare educaţională, evaluare psihologică, dezvoltarea copilului, assessment, , children with mental disabilities educational assessment, Psychological assessment, child development. |
||||||
|