Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 17:44 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, GHERGHELIGIU, Angela. Asistența psihosocială a copiilor cu tulburare de spectru autist în pandemie. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 59-63. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instruirea părinților reprezintă o intervenție de sprijin a cărei eficacitate a fost demonstrată pe larg în literatura internațională; își propune să ofere instrumente pentru familiile copiilor cu tulburări ale spectrului autist și probleme de comportament în gestionarea copiilor în contextele vieții de zi cu zi. Perioada pandemica a pus la încercare metodele utilizate în psihoeducația și formarea părinților, s-a dovedit a fi o intervenție eficientă în intervenția educațională a copiilor și adolescenților cu tulburări ale spectrului autist. Rezultatele mărturisesc succesul programelor atât în sprijinul psihologic pentru părinții implicați, cât și în gestionarea comportamentală a copiilor lor. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburări ale spectrului autist, pandemie, instruirea părinților, educație psihosocială, autism spectrum disorders, pandemic, Parent training, psychosocial education |
||||||
|