Articolul precedent |
Articolul urmator |
340 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.62:373.3 (1) |
Psihologie socială (983) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CUTASEVICI, Angela. Repere psihopedagogice ale modelării comportamentelor elevilor din clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 267-277. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.62:373.3 | ||||||
Pag. 267-277 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects some results of the doctoral research "Formation of behavior aimed at ensuring personal safety in primary school students" (specialty 531.01. General theory of education, scientific coordinator Prof. Ludmila Ursu). Based on the analysis of the scientific literature, it points out important paradigms of psychology that reveal behavioral changes and generate valuable implications in the sciences of education. In conclusion, it is argued that the change / modification / modeling / formation of behaviors of primary school students occurs at the confluence of biological, psychological and sociocultural factors in the field of specific features of early school age, through the introection and strengthening of personal values based on individual needs and native features. |
||||||
Cuvinte-cheie human behavior, human conduct, behavioral changes, influencing factors in behavioral changes, young school age, comportament uman, conduită umană, schimbări comportamentale, factori de influență în schimbări comportamentale, vârstă școlară mică |
||||||
|