Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-03 18:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’36 (13) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 BALTAG, Veronica. Teaching grammar at the intermediate level . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 256-261. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’36 | ||||||
Pag. 256-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Grammar contributes to the harmonious systemic arrangement of words at the levels of syntaxis and morphology which helps utterance understanding unaccessible alone. In the context of teaching a foreign language which presupposes teaching oral and written communication skills in the given language, the purpose of teaching grammar is mastering the grammatical structure of the respective language. It is extremely difficult to master a language atthe oral level and impossible without written without studying English. |
||||||
Cuvinte-cheie grammar, syntaxis, rules, utterance, communication, gramatică, sintaxă, reguli, elocvență, comunicare |
||||||
|