Articolul precedent |
Articolul urmator |
479 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 12:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04:004+616-036.21 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Patologie. Medicină clinică (6964) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Maria. Învățărea online pe timp de pandemie online. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.1, pp. 42-47. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04:004+616-036.21 | ||||||
Pag. 42-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abstract Online learning can be defined as a form of education that ensures the continuation of the teaching process under normal conditions or epidemics, pandemics, self-isolation. This alternative way of training is studied by pedagogues, curricular experts and experts in communication technologies. All over the world, universities, colleges and schools are preparing their teachers for this change. In this article I am going to write about the advantages and limitations of online learning. As the culture of our society changes in response to technological innovations, institutions and teachers need to adapt to them. Online learning planning involves not only identifying the content of the course, but also designing the types of interaction, in order to streamline the learning process. |
||||||
Cuvinte-cheie learning, effective learning, online vs offline learning, advantages and disadvantages of online learning |
||||||
|