Articolul precedent |
Articolul urmator |
325 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 14:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811:82.0(072.8) (1) |
Limbi (3301) |
Literatură (3607) |
SM ISO690:2012 KONONOVA, Tatiana. Abordarea textului multimodal la orele de limbi străine. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 114-117. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811:82.0(072.8) | ||||||
Pag. 114-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focuses on the study of new texts in the methodology of teaching foreign languages. These are multimodal texts that meet the new social demands and educational needs of a new generation of students. In this context, multimodal texts include verbal and non-verbal components, the interaction of which creates a single common meaning. Special attention is paid to the study of the definitions of a multimodal text, its structure and ways of using it a foreign language class. |
||||||
Cuvinte-cheie multimodality, multimodal text, typology of multimodal texts, structure of a multimodal text, approaching multimodal texts at the language classes |
||||||
|