Formarea competențelor de comunicare prin modelarea caracterului participativ al învățării constructiviste la Istorie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-19 23:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:94 (24)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Istoria generală (525)
SM ISO690:2012
BODAREU-CERETEU, Galina. Formarea competențelor de comunicare prin modelarea caracterului participativ al învățării constructiviste la Istorie. In: Cercetarea istoriei și patrimoniului cultural local în contextul dezvoltării durabile a societății.: In Honorem Nicolae Chicuș, 24-25 septembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 394-400. ISBN 978-9975-46-574-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea istoriei și patrimoniului cultural local în contextul dezvoltării durabile a societății. 2021
Conferința "Cercetarea istoriei și patrimoniului cultural local în contextul dezvoltării durabile a societății"
Chisinau, Moldova, 24-25 septembrie 2021

Formarea competențelor de comunicare prin modelarea caracterului participativ al învățării constructiviste la Istorie

CZU: 37.02:94

Pag. 394-400

Bodareu-Cereteu Galina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 aprilie 2022


Rezumat

Studying the historical past is a major contemporary priority and creates real premises for a deep understanding of the essence of the research process of the historical-cultural treasure, forming metacognitive skills. By knowing history, we create human values, we educate generations, able to promote attitudes of respect for the past. History is the basis of education for society. The inclusion of students and pupils in the process of historical knowledge aims at discovering the historical truth, this being the fundamental objective of historical knowledge. Historical research is accompanied by a process of advancing and arguing opinions, of discovering the truth.

Cuvinte-cheie
cultural heritage, historical research, historical knowledge, constructivist learning, learning strategies, project, axiology.