Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
354 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 15:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (744)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
LEUȚANU, Gabriela. Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 249-254. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p249-254
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice

Involvement of psychology as a science in teaching by reducing anxiety in students and teachers

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p249-254
CZU: 37.015.3

Pag. 249-254

Leuțanu Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Psihologia ca știință cercetează cele mai frecvente probleme de sănătate mintală din timpul copilăriei și a adolescenței, printre care tulburările de anxietate. Când copilul începe să se îndoiască de abilitățile sale într-un subiect, anxietatea poate deveni un factor care îi împiedică învățarea sau redarea cunoștințelor dobândite. Uneori, acest lucru poate fi confundat cu o tulburare de învățare atunci când este vorba doar de anxietate. Lăsate netratate, tulburările de anxietate pot afecta atât capacitatea elevilor de a studia cât și relațiile personale. În cazurile severe, tulburările de anxietate pot face dificil mersul la școală. Anxietatea este primul răspuns intrinsec la cerința funcționării și performării în condiții cel puțîn diferite de condițiile în care ne-am format tehnicile uzuale.

Psychology as a science investigates the most common mental health problems during childhood and adolescence, including anxiety disorders. When the child begins to doubt his abilities in a subject, anxiety can become a factor that prevents him from learning or reproducing the acquired knowledge. Sometimes this can be confused with a learning disorder when it comes to just anxiety. Left untreated, anxiety disorders can affect both students' ability to study and personal relationships. In severe cases, anxiety disorders can make it difficult to go to school. Anxiety is the first intrinsic answer to the requirement of functioning and performance in conditions at least different from the conditions in which we formed our usual techniques.

Cuvinte-cheie
psihologie, şcoală, anxietate, învățare.,

psychology, school, anxiety, learning.