Studiul competențelor psihologice ale cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
290 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 13:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:159.942 (3)
Organizarea instruirii (533)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
CIUNTU, Rita, ADĂSCĂLIŢĂ, Viorica. Studiul competențelor psihologice ale cadrelor didactice. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 258-264. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Studiul competențelor psihologice ale cadrelor didactice

CZU: 37.091:159.942

Pag. 258-264

Ciuntu Rita12, Adăscăliţă Viorica1
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic ,,Liviu Rebreanu”
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

The development of the teachers' psychological skills, as well as emotional, cognitive and communicative competences, benefit them within solving problems, making decisions or performing actions that require: deep knowledge, methodological and special psycho-pedagogical training, pedagogical style, pedagogical techniques and teaching abilities. The comparative study demonstrated the need to develop teachers' psychological skills, especially the development of emotional intelligence and assertive communication.

Cuvinte-cheie
Teachers' psychological competences, emotional skills, cognitive competences, communication skills