Articolul precedent |
Articolul urmator |
290 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 13:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:159.942 (3) |
Organizarea instruirii (533) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CIUNTU, Rita, ADĂSCĂLIŢĂ, Viorica. Studiul competențelor psihologice ale cadrelor didactice. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 258-264. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:159.942 | ||||||
Pag. 258-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The development of the teachers' psychological skills, as well as emotional, cognitive and communicative competences, benefit them within solving problems, making decisions or performing actions that require: deep knowledge, methodological and special psycho-pedagogical training, pedagogical style, pedagogical techniques and teaching abilities. The comparative study demonstrated the need to develop teachers' psychological skills, especially the development of emotional intelligence and assertive communication. |
||||||
Cuvinte-cheie Teachers' psychological competences, emotional skills, cognitive competences, communication skills |
||||||
|