Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 13:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:37.062 (2) |
Psihologie (3398) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
SM ISO690:2012 BEJENARI, Ludmila. Crearea unui mediu educațional sigur pentru tineri, ca factor de bunăstare psihologică. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 57-62. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:37.062 | ||||||
Pag. 57-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea personalității unui tânăr într-o societate în continuă schimbare este dificilă. Starea de anxietate este o consecință a crizei adolescentine, care se desfășoară în moduri diferite și dezorganizează personalitatea unui adolescent, afectează toate aspectele vieții sale. Acest lucru se datorează faptului că mediul social în care trăiește o persoană devine din ce în ce mai periculos și mai agresiv. Siguranța psihologică poate fi considerată un proces. Nesiguranța psihologică este creată de fiecare dată din cauza schimbărilor din mediul social, valorile și atitudinile individului. În acest sens, este recomandat ca specialiștii să pună accent asupra siguranței psihologice a individului. |
||||||
Cuvinte-cheie tânăr, societate, anxietate, personalitate, siguranţă psihologică, adolescent, society, anxiety, personality, psychological safety |
||||||
|