Bilingval üüretmeninin elementleri ruh-moral terbietmesindä gimnaziyanin başlanki klaslarinda
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811’246.3 (1)
Organizarea instruirii (536)
Limbi (3234)
SM ISO690:2012
STOYANOVA, Elena. Bilingval üüretmeninin elementleri ruh-moral terbietmesindä gimnaziyanin başlanki klaslarinda. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.3, pp. 176-179. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-179-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2022
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022

Bilingval üüretmeninin elementleri ruh-moral terbietmesindä gimnaziyanin başlanki klaslarinda

CZU: 37.091:811’246.3

Pag. 176-179

Stoyanova Elena
 
Gimnaziul F.A. Angheli din s. Gaidar
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2022


Rezumat

The article discusses the introduction of multilingual education in the gymnasium. The concept of multilingual education is revealed. Examples of some developments on the topic are given. The problem of the loss of the dual communication environment is revealed, ways of solving the problem are given. The importance of multilingual education for the younger generation is shown.

Cuvinte-cheie
multilingual education, multilingualism, native language, foreign languages, competencies