Acțiuni de marketing în vederea motivării și reținerii angajaților în cadrul întreprinderii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
405 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 18:31
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Acțiuni de marketing în vederea motivării și reținerii angajaților în cadrul întreprinderii. In: Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene, 22-23 mai 2013, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, pp. 50-54. ISBN 978-9975-50-127-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene 2014
Conferința "Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene"
Bălți, Moldova, 22-23 mai 2013

Acțiuni de marketing în vederea motivării și reținerii angajaților în cadrul întreprinderii

Marketing Activities to Motivate and Keep Employees in the Company


Pag. 50-54

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Rolul motivaţiei nu se limitează la a-i face pe oameni să muncească, ci a-i face să muncească bine, lucru care implică utilizarea integrală a resurselor fizice şi intelectuale de care dispun indivizii. Dintre toate procesele de resurse umane care pot fi dezvoltate în cadrul organizaţiilor procesul de motivare ocupă un loc central. Motivarea reprezintă procesul prin care angajaţii sunt direcţionaţi să lucreze în vederea atingerii obiectivelor stabilite ale organizaţiei.

The role of motivation is not only to make people to work, but it makes him to work good, and this work involve using of all physical and intellectual resources. From all processes of human resources which can be developed in the enterprinse, process of motivation has a main place. Motivation is the process by wich employees are directed to work in order to achieve the goals of organization.

Cuvinte-cheie
resursa umană, marketingul personalului,

human resource, marketing staff