Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 18:31 |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Acțiuni de marketing în vederea motivării și reținerii angajaților în cadrul întreprinderii. In: Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene, 22-23 mai 2013, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, pp. 50-54. ISBN 978-9975-50-127-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene 2014 | ||||||
Conferința "Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene" Bălți, Moldova, 22-23 mai 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rolul motivaţiei nu se limitează la a-i face pe oameni să muncească, ci a-i face să muncească bine, lucru care implică utilizarea integrală a resurselor fizice şi intelectuale de care dispun indivizii. Dintre toate procesele de resurse umane care pot fi dezvoltate în cadrul organizaţiilor procesul de motivare ocupă un loc central. Motivarea reprezintă procesul prin care angajaţii sunt direcţionaţi să lucreze în vederea atingerii obiectivelor stabilite ale organizaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie resursa umană, marketingul personalului, human resource, marketing staff |
||||||
|