Articolul precedent |
Articolul urmator |
600 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.214.112:78 (1) |
Educație (14324) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 MORARU, Emilia, PALADE, Laura. Curriculumul la educația muzicală din perspectiva dezvoltării simțului ritmic la preșcolari (vârsta 5-7 ani). In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 55-61. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.214.112:78 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În paginile prezentului articol se analizează ansamblul de unități de competențe și activități de învățare-evaluare, prevăzute în Curriculumul pentru Educație Timpurie (2019) la disciplina Educație muzicală, din perspectiva dezvoltării simțului muzical-ritmic al preșcolarilor de vârsta 5-7 ani. Pornind de la cele trei tipuri elementare de muzică (cântecul, marșul și dansul) și de la cele trei competențe specifice pentru Educația muzicală, autoarele evidențiază potențialul creativ al activităților de învățare-evaluare pentru dezvoltarea susținută a aptitudinilor muzicale ale preșcolarilor, în special, a simțului muzical-ritmic. Sunt expuse unele recomandări metodice privind desfășurarea activităților de învățare-evaluare pentru exersarea/dezvoltarea simțului ritmic al copiilor și atingerea finalităților de studii la disciplină. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe specifice, unităţi de competenţă, activități de învățare-evaluare, tipuri de muzică, aptitudini muzicale, simțul muzical-ritmic, specific skills, units of skill, learning-assessment activities, types of music, musical skills, musical-rhythmic sense |
||||||
|