Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-01 15:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 ПОПИЛЬ, Геннадий. Идентификация инструментов LMS moodle, которые применимы для оценивания в школе. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.1, pp. 351-355. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-177-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 351-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article analyzed the available LMS tools and highlighted those that are of great importance in organizing the assessment of the quality of education in the lyceum and can be included in the pedagogical assessment model based on the use of LMS. |
||||||
Cuvinte-cheie LMS, educational process, distance learning, incoming control, final control, current control, technical controls |
||||||
|