L’importance du texte publicitaire dans l’enseignement du français langue etrangere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
274 12
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-02 13:01
SM ISO690:2012
MORARU, Ecaterina. L’importance du texte publicitaire dans l’enseignement du français langue etrangere. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 30 aprilie 2009, Cahul. Cahul: Tipografia Centrografic SRL, 2009, Vol.1, pp. 62-68. ISBN 978-9975-914-16-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.1, 2009
Conferința ""Totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 30 aprilie 2009

L’importance du texte publicitaire dans l’enseignement du français langue etrangere


Pag. 62-68

Moraru Ecaterina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 29 martie 2022


Rezumat

Într-o epocă, unde tensiunile politice sunt extreme, unde catastrofele de toate genurile se succed, unde toată multimedia pune în vileag într-un mod continuu nenorocirile lumii, unicul, textul literar constituie o plajă de serenitate şi de pace. El arată personaje fericite, sănătoase, simpatice şi inteligente, care trăiesc într-un paradis al consumării, care nu cunoaşte nici şomaj, nici scăderea puterii de cumpărare şi unde toate visurile sunt permise şi posibile, chiar şi cel al tinereţii veşnice. Prin fuga în vis, prin căutarea plăcerii, prin consumarea imaginilor ce suscitează produsele, el oferă un material în fază cu timpul său şi suscită practici de învăţare autorizând experimentări şi inovaţii pedagogice. Problematica textului publicitar al învăţării limbii franceze, ca limbă străină rămâne un subiect actual, deoarece face parte din necesităţile pedagogice actuale. În plus, textul publicitar e mult mai acceptat decât multimedia, deoarece se utilizează limba literară şi nu dialectul. Textul publicitar rămâne un râu al civilizaţiei actuale şi este de dorit să se utilizeze ca metodă de învăţare în timpul orelor de limbă franceză. « La publicité est la fleur de la vie contemporaine. Elle est une affirmation d’optimisme et de gaieté. Elle distrait l’œil et l’esprit. » [1]