Desfășurarea activității curriculare, prin utilizarea suportului digital, la practica de inițiere în specialitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
331 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-16 17:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (75)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233)
SM ISO690:2012
GONȚA, Aliona, VIȘANU, Diana. Desfășurarea activității curriculare, prin utilizarea suportului digital, la practica de inițiere în specialitate. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 214-219. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Desfășurarea activității curriculare, prin utilizarea suportului digital, la practica de inițiere în specialitate

Carrying out the curricular activity through the use of digital support in the specialty basic training

CZU: 378.147:004

Pag. 214-219

Gonța Aliona, Vișanu Diana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Articolul „Desfășurarea activității curriculare, prin utilizarea suportului digital, la practica de inițiere în specialitate” abordează, dintr-un aspect practic, instrumentele online și suportul în format digital utilizat în cadrul practicii de inițiere în specialitate. Cercetarea vizează chestionarea beneficiarilor (elevii) prin solicitarea unor sugestii concrete în vederea introducerii schimbărilor și a utilizării, în continuare, a suportului digital în desfășurarea activităților curriculare.

The article "Carrying out the curricular activity, using digital support, in the practice of initiation in the specialty" addresses from a practical point of view the online tools and the support in digital format used in the practice of initiation in the specialty. The research aims at analyzing some concrete examples and suggestions, useful for the introduction / use of digital support in carrying out curricular activities.