Articolul precedent |
Articolul urmator |
192 0 |
SM ISO690:2012 КЛОПОТА, Евгений, ОКОЛОВИЧ, Елена. Особенности повышения профессиональной компетентности педагогов дошкольных учреждений в инклюзивном образовании. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 90-95. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the features of accompanying teachers in Preschool institution that implements inclusive education. The features of the professional competence of teachers are outlined. The research was conducted by questioning. Its results are described. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusion, inclusive education, professional competencies |
||||||
|