Articolul precedent |
Articolul urmator |
210 0 |
SM ISO690:2012 КИСЛЯКОВА, Юлия. Формирование инклюзивной компетентности у слушателей посредством программ переподготовки нового поколения. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 85-89. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the essence and structure of the inclusive competence of teachers. A meaningful analysis of retraining curricula of a new generation, a strategy for the formation of inclusive competence of students in the system of additional education for adults is presented. |
||||||
Cuvinte-cheie professional training, inclusion, inclusive education, professional competencies |
||||||
|