Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
395 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 18:17
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 194-198. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării


Pag. 194-198

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The article reflects certain psycho-pedagogical conditions achieved within the general education system regarding the training and development of students’ relationship skills. Viewed from the perspective of the psychologist, they represent a set of necessary measures, which contribute to the active, conscious and responsible involvement of students in the process of learning and school / relational adaptation.