Articolul precedent |
Articolul urmator |
395 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 18:17 |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 194-198. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 194-198 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The article reflects certain psycho-pedagogical conditions achieved within the general education system regarding the training and development of students’ relationship skills. Viewed from the perspective of the psychologist, they represent a set of necessary measures, which contribute to the active, conscious and responsible involvement of students in the process of learning and school / relational adaptation. |
|||||||
|