Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:004 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 MORARI, Nona. Aplicarea tehnologiilor informaționale și comunicaționale în organizarea procesului educațional la distanță pentru elevii claselor primare. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 26-33. ISBN 978-9975-50-267-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:004 | ||||||
Pag. 26-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the information and communication technologies (ICT) applied in the organization of the distance learning process, the online services with which it is possible to organize the educational process in different disciplines, the methods of organizing the educational process, etc. It also describes how students should be prepared for distance learning. The technical means necessary for teaching a distance lesson both during and outside the pandemic are highlighted. |
||||||
Cuvinte-cheie applications, information and communication technologies, Digital skills, pandemic, distance learning, online lessons |
||||||
|