Dimensiunea etimologică și semnificația termenului „artpedagogie”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
304 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 21:15
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Dimensiunea etimologică și semnificația termenului „artpedagogie”. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 241-249. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Dimensiunea etimologică și semnificația termenului „artpedagogie”


Pag. 241-249

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2022


Rezumat

This article presents the scientific content of the term art pedagogy, which comprises their analyses and systematization in order to capture specific educational potential for optimal instructive- educational problems solving. The author specifies the subject field of art pedagogy, which is different art therapy and defines main concepts of art-pedagogy.