Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 08:53 |
SM ISO690:2012 VASILACHI, Serghei. Using ICTs to Help ELL Develop English Communication Skills. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 7, 11 decembrie 2020, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Ediţia 7, pp. 160-165. ISBN 978-9975-46-539-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 7, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 7, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 160-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul articolului este de a arăta cum mediul clasei suferă o schimbare constantă în momentul în care profesorii au curajul să combine instruirea tradițională cu cea asistată de calculator. Instructorii care predau cursanților o limbă străină știu că orice suport lingvistic si tehnologic este util pentru ca studenții să dobândească competentele necesare. Utilizate pe larg în articol, metodele propuse de Liaw și Kang au demonstrat că cursanții care învață limba engleză au nevoie de o varietate de experiențe lingvistice. Mai mult, credem că tehnologia inovatoare, împreună cu cunoștințele informatice, pot juca un rol esențial în furnizarea studenților cu cunoștințe lingvistice necesare, accentul fiind pus pe modul în care TIC-urile pot fi un instrument suplimentar de predare a limbii engleze. |
||||||
Cuvinte-cheie technology, learner, proficiency, CAI, fluency, comprehension, software, interaction |
||||||
|