Articolul precedent |
Articolul urmator |
387 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 21:55 |
SM ISO690:2012 NEGRESCU, Marina, GUŢALOV, Lilia. Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incluzive. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 156-163. ISBN 978-9975-132-45-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015 | ||||||
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul respectiv se abordează problema formării şi dezvoltării competenţelor sociale la copiii cu dezabilităţi de vîrstă şcolară mică. Una din multiplele metode de formare şi dezvoltare a competenţelor sociale este metoda”Starul clasei”. Aplicarea metodei în clase cu practici incluzive contribuie efectiv la dezvoltarea competenţelor sociale a elevilor. |
||||||
|