Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
387 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 21:55
SM ISO690:2012
NEGRESCU, Marina, GUŢALOV, Lilia. Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incluzive. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 156-163. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incluzive


Pag. 156-163

Negrescu Marina, Guţalov Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

În articolul respectiv se abordează problema formării şi dezvoltării competenţelor sociale la copiii cu dezabilităţi de vîrstă şcolară mică. Una din multiplele metode de formare şi dezvoltare a competenţelor sociale este metoda”Starul clasei”. Aplicarea metodei în clase cu practici incluzive contribuie efectiv la dezvoltarea competenţelor sociale a elevilor.