Tehnologia valorificării strategiilor didactice la disciplina educaţia muzicală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
204 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 04:56
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica. Tehnologia valorificării strategiilor didactice la disciplina educaţia muzicală. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 103-108. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Tehnologia valorificării strategiilor didactice la disciplina educaţia muzicală


Pag. 103-108

Crişciuc Viorica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

The article, conceived scientific and theoretical, practical and applicative, touches upon the problem of the strategies to the field of music education. In this research, the didactic strategies are materialized through specific strategies developed in relation to the specificity of music education. Our research is focused on the analysis and delimitation of the specific strategies of music education discipline, through which we propose a theoretical route, with practical ways of formation of the contextualized application capacity of the musical knowledge to pupils, in musical-teaching activities of the lesson.