Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
200 0
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 85-91. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan


Pag. 85-91

Briţchi Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

In this article the problem is investigated as a method of organizing learning through project development core competencies for effective assimilation of knowledge of pupils in simultaneous teaching.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Implementarea metodei proiectelor &icirc;n condițiile &icirc;nvățăm&acirc;ntului simultan">
<meta name="citation_author" content="Briţchi Aliona">
<meta name="citation_publication_date" content="2015">
<meta name="citation_collection_title" content="Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar">
<meta name="citation_firstpage" content="85">
<meta name="citation_lastpage" content="91">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/85-91_20.pdf">