Promovarea valorilor democratice la lecțiile de istorie și educație pentru societate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 15:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.894:342.34+001.2 (1)
Educație (14391)
Autoritate supremă. Suveranitate. Forme de stat. Forme de guvernământ (76)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394)
SM ISO690:2012
CEBOTARI, Margareta, SCOBIOALA, Nadejda, PANAGUȚA, Rodica. Promovarea valorilor democratice la lecțiile de istorie și educație pentru societate. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 227-233. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Promovarea valorilor democratice la lecțiile de istorie și educație pentru societate

CZU: 372.894:342.34+001.2

Pag. 227-233

Cebotari Margareta, Scobioala Nadejda, Panaguța Rodica
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

In materialul propus se prezintă aspectul competitiv al elevilor în educarea cunoștințelor cheie ale istoriei și aplicarea lor în cadrul lecției de educație pentru societate. De asemenea, se abordează cunoașterea unor informații despre nașterea democrației, evoluția și consolidarea valorilor democratice din epoca antică până în prezent.

The material presents the competitive aspect of students in educating the hystory key knowledge and its application during the lesson of education for society. It also addresses the knowledge of information about the rise of democracy, the evolution and consolidation of democratic values from ancient times to the present.

Cuvinte-cheie
democraţie, valori democratice, multiperspectivitate, interdisciplinaritate,

democracy, democratic values, multiperspectivity, interdisciplinarity