Articolul precedent |
Articolul urmator |
793 131 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
616-036.21:37.018.43 (1) |
Patologie. Medicină clinică (6965) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 GHEORGHE, Elena Cristina. Impactul pandemiei COVID-19 asupra învățământului din România. Măsuri pentru implementarea unui ecosistem de educație digitală la nivelul învățământului românesc. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 154-165. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 616-036.21:37.018.43 | ||||||
Pag. 154-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sfârșitul anului 2019 a constituit periodade început a celor mai ample și complexe provocări pentru domeniile esențiale ale umanității: sănătatea și educația. Pandemia de COVID-19 care a cuprins umanitatea a demonstrat cât de vulnerabilă este societatea, creionând în cele mai mici detalii tabloul sumbru al neputinței în fața unui pericol invizibil. Studiul de față încearcă să abordeze ansamblul de probleme cu care educația românească s-a confruntat de-a lungul perioadei pandemice, aducând în discuție nu doar hibele sistemului de învățământ, ci și multitudinea problemelor sociale și adâncirea inechităților. Abandonul școlar este o problemă gravă în România, iar studiile recente arată o și mai mare accentuare a fenomenului ca urmare a crizei sanitare și economice prin care trecem, țara noastră înregistrând astfel o creștere cu aproximativ o treime comparativ cu ultimii 9 ani. Pentru a putea stopa acest fenomen este nevoie de implicarea absolută a tuturor actorilor sociali - de la decidenții politici și până la directorii de școli și cadrele didactice, de la societate civilă și până la elevii în formare– o implicare care să asigure construirea școlilor reziliente, sigure și capabile să facă față provocărilor prezente și viitoare. |
||||||
Cuvinte-cheie pandemie, sistem de învățământ, abandon şcolar, învăţământ online, strategii de învațare online, pandemic, education system, school dropout, online education, online learning strategies |
||||||
|