Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 04:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.3 (19) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (277) |
SM ISO690:2012 MOVILEANU, Elena. Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 3(49), pp. 79-85. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(49) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85 | ||||||
CZU: 377.3 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea la locul de muncă le oferă elevilor experiențe de muncă din viața reală, în care pot aplica abilități teoretice și tehnice și asigură dezvoltarea abilităților practice. Articolul prezintă unele experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare la locul de muncă, competenţe profesionale, unitate economică, plan de învăţământ, programe de formare profesională, work-based learning, professional skills, economic unit, educational plan, vocational training programs |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Movileanu, E.</dc:creator> <dc:date>2021-12-29</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Învățarea la locul de muncă le oferă elevilor experiențe de muncă din viața reală, în care pot aplica abilități teoretice și tehnice și asigură dezvoltarea abilităților practice. Articolul prezintă unele experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Work-based learning exposes students to real-life work experiences, in which they can apply theoretical and technical skills as well as ensuring the development of practical skills. The article presents some experiences regarding work-based learning of the students from the National College of Commerce of ASEM.</p></dc:description> <dc:identifier>10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85</dc:identifier> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 49 (3) 79-85</dc:source> <dc:subject>învățare la locul de muncă</dc:subject> <dc:subject>competenţe profesionale</dc:subject> <dc:subject>unitate economică</dc:subject> <dc:subject>plan de învăţământ</dc:subject> <dc:subject>programe de formare profesională</dc:subject> <dc:subject>work-based learning</dc:subject> <dc:subject>professional skills</dc:subject> <dc:subject>economic unit</dc:subject> <dc:subject>educational plan</dc:subject> <dc:subject>vocational training programs</dc:subject> <dc:title>Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>