Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 06:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (880) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 ROMAN, Daniel. Motivația pentru învățarea autonomă a studenților. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 3(49), pp. 86-90. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p86-90 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(49) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p86-90 | ||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul articolului prezintă idei privind necesitatea formării motivaţiei pentru învățarea autonomă a studenților, proces ce vizează sistemul mecanismelor autoreglatoare, determinate de factori motivatori, centrați pe studiul nevoilor și al comportamentelor. Fiind o puternică forţă de stimulare a creativităţii individuale a studenților, motivaţia exprimă, în fond, un ansamblu de mobiluri: trebuinţe, interese, tendinţe, intenţii și idealuri, pârghii declanșatoare a motivației pentru învățare, care permit realizarea acţiunilor conform obiectivelor de formare profesională, proiectate în context social. Explicit și implicit, motivația pentru studiul independent constituie un reper dinamizator al procesului de autonomizare profesională |
||||||
Cuvinte-cheie motivația pentru învățare autonomă, studenţi, formare profesională, autonomizare profesională., motivation for autonomous learning, students, vocational training, professional autonomy |
||||||
|