Articolul precedent |
Articolul urmator |
507 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 22:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2`36 (4) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (121) |
SM ISO690:2012 PASAT, Lilia. Vorteile und Grundprinzipien der Vermittlung der kommunikativen Grammatik im DaF-Unterricht. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 210-214. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2`36 | ||||||
Pag. 210-214 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba germana este cunoscută ca o limbă dificil de învățat tocmai datorită gramaticii sale. Și totuși se poate învăța cu succes, doar în acest caz gramatica trebuie să îndepli-nească o funcție comunicativă, în care există avantaje mari. Nu este un secret faptul că poți cu-noaște perfect regulile gramaticale pe de rost, dar absolut nu le poți folosi în construcția vorbirii. A învăța corect gramatica nu înseamnă doar memorarea regulilor gramaticale și a exemplelor din contexte artificiale. Deci, ce înseamnă „gramatica comunicativă”, care sunt principiile sale princi-pale, care sunt diferențele și avantajele sale față de gramatica tradițională? |
||||||
Cuvinte-cheie gramatica comunicativă, competenţă comunicativă, text autentic, metode comunicative, gramatica tradiţională, vocabular activ |
||||||
|