Cultural tourism as a form of cultural heritage valorisation
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
564 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 17:40
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Lilia, GRUNZU, Tatiana. Turismul cultural ca formă de valorificare a patrimoniului cultural. In: Competitiveness and sustainable development : in the context of European integration, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2021, Chişinău. Chișinău: 2021, Editia 3, pp. 212-215. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitiveness and sustainable development
Editia 3, 2021
Conferința "Competitiveness and sustainable development "
3, Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2021

Cultural tourism as a form of cultural heritage valorisation

Turismul cultural ca formă de valorificare a patrimoniului cultural


Pag. 212-215

Chiriac Lilia, Grunzu Tatiana
 
Technical University of Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2021


Rezumat

Cultural tourism is a form of tourism, which addresses cultural objectives in urban and rural areas of a region or country. Cultural tourism involves the movement of people/tourists to cultural attractions and aims to assimilate cultural information and experiences. For the development of cultural tourism it is recommended to identify and include cultural heritage in tourist itineraries, to develop and implement marketing strategies related to the specific target segments, which can be achieved through marketing principles and methods.

Turismul cultural este o formă a turismului, care abordează obiectivele culturale din zonele urbane și rurale a unei regiuni sau țări. Turismul cultural implică mișcarea oamenilor/turiştilor către atracțiile culturale şi vizează asimilarea informaţiilor şi experienţelor culturale. Pentru dezvoltarea turismului cultural se recomandă identificarea şi includerea patrimoniului cultural în itinerarii turistice, elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing corelate cu specificul segmentelor-ţintă, activitate posibil de realizat prin intermediul principiilor şi metodelor de marketing.

Cuvinte-cheie
cultural tourism, cultural heritage, marketing,

turism cultural, patrimoniul cultural, marketing.