Articolul precedent |
Articolul urmator |
297 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (979) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 CUZNEȚOVA, Snejana. STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 113-117. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 113-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lumea modernă, caracteristicile unui specialist ar trebui să fie: competență și mobilitate, abilitatea de a naviga în diverse situații, abilitatea de a aborda flexibil și creativ rezoluția lor, de a lua în mod independent și responsabil decizii adecvate. Prin urmare, în toate lecțiile de fizică în domeniul tehnic instituțiile de învățământ, este recomandabil să se utilizeze sarcini și exemple legate de diferite domenii ale vieții și ale industriei transporturilor. Studenții din specialitățile tehnice ale CE demonstrează nu numai un interes pentru problemele de fizică cu o abordare inginerească, ci și o îmbunătățire a performanței academice. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, abordare STEM / STEAM, învățământ secundar specializat, problemă de inginerie fizică, STEM education, STEM / STEAM approach, specialized secondary education, physical engineering problem |
||||||
|