Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7684) |
Educație (14518) |
SM ISO690:2012 LANGA, Petru, ROTARI, Veronica. „Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 79-85. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mentalitatea Deschisă permite instituțiilor și angajaților să se transforme intens printr-un proces în trei etape: schimbarea mentalității, dezvoltarea liderismului și nu în ultimul rând îmbunătățirea sistemului educațional. Procesul de schimbare productiv ar fi dacă înainte de toate s-ar discuta despre nevoile, provocările și obiectivele personale. |
||||||
Cuvinte-cheie mentalitate deschisă, mentalitate închisă, transformare, schimbare, soluţii, open mentality, closed mentality, transformation, change, Solutions |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Langa, P.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Rotari, V.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>„Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975- 76-360-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mentalitate deschisă</subject> <subject>mentalitate închisă</subject> <subject>transformare</subject> <subject>schimbare</subject> <subject>soluţii</subject> <subject>open mentality</subject> <subject>closed mentality</subject> <subject>transformation</subject> <subject>change</subject> <subject>Solutions</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.0</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Mentalitatea Deschisă permite instituțiilor și angajaților să se transforme intens printr-un proces în trei etape: schimbarea mentalității, dezvoltarea liderismului și nu în ultimul rând îmbunătățirea sistemului educațional. Procesul de schimbare productiv ar fi dacă înainte de toate s-ar discuta despre nevoile, provocările și obiectivele personale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Open mentality allows institutions and employees to transform intensely through a three-stage process: changing the mentality, developing leadership and last but not least improving the educational system. The process of productive change would take place if, first of all, personal needs, challenges and goals were discussed.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>