Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 14:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 GURANDA, Elvira, CABAC, Lina. Der Einsatz der MindMap als Erfolgsfaktor der Textproduktion im DaF-Unterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 21-26. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 21-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Demersul de față pune în discuție o metodă interactivă de predare-învățare la lecția colaborativă de limbă străină. Sunt reliefate avantajele și dezavantajele acesteia. În baza experienței de punere în practică a metodei și a rezultatelor chestionarului completat de studenții implicați, s-a demonstrat aplicabilitatea și eficiența ei la lecția de limbă germană. |
||||||
Cuvinte-cheie metode de predare-învăţare, lecție colaborativă, lecție centrată pe elev, producere de texte, mind map |
||||||
|