Der Einsatz der MindMap als Erfolgsfaktor der Textproduktion im DaF-Unterricht
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-11 14:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'243 (45)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
GURANDA, Elvira, CABAC, Lina. Der Einsatz der MindMap als Erfolgsfaktor der Textproduktion im DaF-Unterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 21-26. ISBN 878-9975-3382-8-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 6, 2020
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică"
6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019

Der Einsatz der MindMap als Erfolgsfaktor der Textproduktion im DaF-Unterricht

CZU: 37.02:81'243

Pag. 21-26

Guranda Elvira, Cabac Lina
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2021


Rezumat

Demersul de față pune în discuție o metodă interactivă de predare-învățare la lecția colaborativă de limbă străină. Sunt reliefate avantajele și dezavantajele acesteia. În baza experienței de punere în practică a metodei și a rezultatelor chestionarului completat de studenții implicați, s-a demonstrat aplicabilitatea și eficiența ei la lecția de limbă germană.

Cuvinte-cheie
metode de predare-învăţare, lecție colaborativă, lecție centrată pe elev, producere de texte, mind map