Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 14:34
SM ISO690:2012
IOVU-CARAUȘ, Marina, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 179-188. ISBN 978-9975-76-349-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.4, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor


Pag. 179-188

Iovu-Carauș Marina, Budurin-Furculiţă Cristina
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor">
<meta name="citation_author" content="Iovu-Carauș Marina">
<meta name="citation_author" content="Budurin-Furculiţă Cristina">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 1, Vol.4">
<meta name="citation_firstpage" content="179">
<meta name="citation_lastpage" content="188">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/179-188_3.pdf">