Articolul precedent |
Articolul urmator |
311 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 14:34 |
SM ISO690:2012 IOVU-CARAUȘ, Marina, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 179-188. ISBN 978-9975-76-349-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.4, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 179-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Importanța feedback-ului constructiv asupra procesului de evaluare a elevilor"> <meta name="citation_author" content="Iovu-Carauș Marina"> <meta name="citation_author" content="Budurin-Furculiţă Cristina"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 1, Vol.4"> <meta name="citation_firstpage" content="179"> <meta name="citation_lastpage" content="188"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/179-188_3.pdf">