Priorități actuale privind comunicarea asertivă în mediul educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
484 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:28
SM ISO690:2012
BÎRSAN, Elena. Priorități actuale privind comunicarea asertivă în mediul educațional. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 47-60. ISBN 978-9975-76-349-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.4, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Priorități actuale privind comunicarea asertivă în mediul educațional


Pag. 47-60

Bîrsan Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Comunicarea asertivă este o formă de comunicare prin care persoana își exprimă propriile opinii şi emoţii fără să le atace pe cele ale interlocutorului, fiind o modalitate de deschidere a comunicării şi pentru subiectele care sunt potenţial conflictuale. Prin dezvoltarea comunicării asertive la elevi/studenți, cadrele didactice contribuie la formarea personalității lor, la autocunoaștere și intercunoaștere; la valorificarea potențialului intelectual, în asumarea responsabilității pentru acţiunile sale, la formarea demnității și creșterea încrederii în forțele proprii. Altfel spus, la crearea

Cuvinte-cheie
comunicare, comunicare asertivă, asertivitate, mediu educaţional