Articolul precedent |
Articolul urmator |
484 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 16:28 |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Priorități actuale privind comunicarea asertivă în mediul educațional. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 47-60. ISBN 978-9975-76-349-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.4, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 47-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea asertivă este o formă de comunicare prin care persoana își exprimă propriile opinii şi emoţii fără să le atace pe cele ale interlocutorului, fiind o modalitate de deschidere a comunicării şi pentru subiectele care sunt potenţial conflictuale. Prin dezvoltarea comunicării asertive la elevi/studenți, cadrele didactice contribuie la formarea personalității lor, la autocunoaștere și intercunoaștere; la valorificarea potențialului intelectual, în asumarea responsabilității pentru acţiunile sale, la formarea demnității și creșterea încrederii în forțele proprii. Altfel spus, la crearea |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare asertivă, asertivitate, mediu educaţional |
||||||
|