Strategii de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
306 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 11:54
SM ISO690:2012
PLATON, Inga. Strategii de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 260-273. ISBN 978- 9975-76-347-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.2, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Strategii de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți


Pag. 260-273

Platon Inga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Valoarea aplicativă a publicației constă în faptul că rezultatele obținute în cadrul cercetării ” Formarea inteligenței sociale în adolescența timpurie” servesc drept bază pentru a edifica strategii inovaționale de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți. Psihologii care vor implementa un program de intervenție psihologică pentru adolescenți în vederea creșterii nivelului de dezvoltare a inteligenței sociale, vor contribui astfel la integrarea şi adaptarea eficientă a adolescenților.