Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 11:54 |
![]() PLATON, Inga. Strategii de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 260-273. ISBN 978- 9975-76-347-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 260-273 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Valoarea aplicativă a publicației constă în faptul că rezultatele obținute în cadrul cercetării ” Formarea inteligenței sociale în adolescența timpurie” servesc drept bază pentru a edifica strategii inovaționale de eficientizare a formării profesionale a psihologilor în contextul dezvoltării inteligenței sociale la adolescenți. Psihologii care vor implementa un program de intervenție psihologică pentru adolescenți în vederea creșterii nivelului de dezvoltare a inteligenței sociale, vor contribui astfel la integrarea şi adaptarea eficientă a adolescenților. |
||||||
|