Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 06:03 |
SM ISO690:2012 BUSHNAQ, Tatiana. Principles of selecting EFL instructional materials from the internet. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 66-77. ISBN 978- 9975-76-347-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creșterea rapidă a ratei de difuzare a internetului în ultimele două decenii a avut un impact considerabil asupra predării și învățării limbilor străine. Deși industria manualelor pentru predarea limbii engleze este extrem de competitivă, cadrele didactice nu pun la îndoială eficacitatea resurselor digitale ca mijloace suplimentare sau chiar ca resursă de bază în predarea limbii engleze ca limbă straină. Continutul articolului prezintă cinci principii de selectare a resurselor digitale pentru studiul limbii engleze, promovând, astfel, etosul pedagogic ce valorifică experienţa elevilor de învaţare a limbii engleze din explorarea permanentă a internetului. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea limbii engleze, principii de selectare, resurse digitale |
||||||
|