Principles of selecting EFL instructional materials from the internet
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
431 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 06:03
SM ISO690:2012
BUSHNAQ, Tatiana. Principles of selecting EFL instructional materials from the internet. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 66-77. ISBN 978- 9975-76-347-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.2, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Principles of selecting EFL instructional materials from the internet


Pag. 66-77

Bushnaq Tatiana
 
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Creșterea rapidă a ratei de difuzare a internetului în ultimele două decenii a avut un impact considerabil asupra predării și învățării limbilor străine. Deși industria manualelor pentru predarea limbii engleze este extrem de competitivă, cadrele didactice nu pun la îndoială eficacitatea resurselor digitale ca mijloace suplimentare sau chiar ca resursă de bază în predarea limbii engleze ca limbă straină. Continutul articolului prezintă cinci principii de selectare a resurselor digitale pentru studiul limbii engleze, promovând, astfel, etosul pedagogic ce valorifică experienţa elevilor de învaţare a limbii engleze din explorarea permanentă a internetului.

Cuvinte-cheie
predarea limbii engleze, principii de selectare, resurse digitale