Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
728 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-25 16:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041:7 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (252) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5925) |
SM ISO690:2012 LINCA, Sofia. Condiții pedagogice ale dezvoltării culturii autoformării profesionale a cadrelor didactice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 135-139. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.135-139 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.135-139 | ||||||
CZU: 37.041:7 | ||||||
Pag. 135-139 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condițiile moderne de dezvoltare a educației, problemele culturii profesionale a cadrelor didactice au căpătat o relevanță specială, deoarece este imposibil să crești procesul de predare și educație la un nou nivel calitativ, să treci la un nou model de educație orientată spre rezultate fără o cercetare asupra pedagogiei active pentru cei care implementează direct ordinea socială a societății. Recunoașterea celui mai important rol în educarea personalității de către profesor cu o pronunțată cultură profesională, cu dreptul lui de a alege, de a se realiza creativ, cu o poziție activă în viață și responsabilitate pentru rezultatele muncii, se postează în prim plan. |
||||||
Cuvinte-cheie autoformare profesională, cultura cadrelor didactice, sistem educaţional, professional self-training, teacher culture, educational system |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-141465</cfResPublId> <cfResPublDate>2021-11-05</cfResPublDate> <cfVol>25</cfVol> <cfIssue>3</cfIssue> <cfStartPage>135</cfStartPage> <cfISSN>1857-0623</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/141465</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Condiții pedagogice ale dezvoltării culturii autoformării profesionale a cadrelor didactice</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>autoformare profesională; cultura cadrelor didactice; sistem educaţional; professional self-training; teacher culture; educational system</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În condițiile moderne de dezvoltare a educației, problemele culturii profesionale a cadrelor didactice au căpătat o relevanță specială, deoarece este imposibil să crești procesul de predare și educație la un nou nivel calitativ, să treci la un nou model de educație orientată spre rezultate fără o cercetare asupra pedagogiei active pentru cei care implementează direct ordinea socială a societății. Recunoașterea celui mai important rol în educarea personalității de către profesor cu o pronunțată cultură profesională, cu dreptul lui de a alege, de a se realiza creativ, cu o poziție activă în viață și responsabilitate pentru rezultatele muncii, se postează în prim plan.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In the modern conditions of education development, the problems of teachers' professional culture have acquired a special relevance, because it is impossible to raise the teaching and education process to a new qualitative level, to move to a new model of results-oriented education without a search on active pedagogy for those who directly implement the social order of society. Recognition of the most important role in educating the personality by the teacher with a pronounced professional culture, with her right to choose, creative self-realization, an active position in life and responsibility for work results, comes to the fore</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021-11-05T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021-11-05T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-93633</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021-11-05T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfFedId> <cfFedIdId>ibn-doi-141465</cfFedIdId> <cfFedId>10.36120/2587-3636.v25i3.135-139</cfFedId> <cfStartDate>2021-11-05T24:00:00</cfStartDate> <cfFedId_Class> <cfClassId>31d222b4-11e0-434b-b5ae-088119c51189</cfClassId> <cfClassSchemeId>bccb3266-689d-4740-a039-c96594b4d916</cfClassSchemeId> </cfFedId_Class> <cfFedId_Srv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfClassId>eda2b2e2-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>5a270628-f593-4ff4-a44a-95660c76e182</cfClassSchemeId> </cfFedId_Srv> </cfFedId> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-93633</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-93633-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021-11-05T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Linca</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Sofia</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfSrv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfName cfLangCode='en' cfTrans='o'>CrossRef DOI prefix service</cfName> <cfDescr cfLangCode='en' cfTrans='o'>The service of issuing DOI prefixes to publishers</cfDescr> <cfKeyw cfLangCode='en' cfTrans='o'>persistent identifier; Digital Object Identifier</cfKeyw> </cfSrv> </CERIF>