Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 09:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004.032.6 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GHERMAN, Teodora. Tehnologiile realităţii mixte în activitatea
de învăţare continuă şl cercetare
. In: Administrarea Publică, 2009, nr. 3-4(64), pp. 160-166. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 3-4(64) / 2009 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004.032.6 | ||||||
Pag. 160-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Knowledge is assimilated more efficiently in a virtual world, in which words
are replaced by images, virtual video sequences and at the same time are touch
able, involving different human sensors. This article is about the space offered
by the mixed reality, which offers the possibility of cooperation between the user
and the computer. The Mixed Reality Technologies, and their components, are
described from the point of view of the offered perspective in the continuous
learning activity.
|
||||||
Cuvinte-cheie Mixed Reality technologies, 3D space cooperation, principles of Teaching Informatics, Real Reality, Reality Expanded |
||||||
|