Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 23:49 |
SM ISO690:2012 CHIŢU, Svetlana. Aspecte ale proiectării curriculumului universitar. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: The mentalities of society in transformation, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, pp. 62-63. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Republica Moldova face parte din spațiul european al învățămîntului superior, ceea ce implică respectarea anumitor cerințe în proiectarea, aprobarea, monitorizarea și revizuirea periodică a programelor de studii – o parte componentă a Standardelor Europene de Asigurare a Calității în Învățămîntul Superior. În contextul globalizării și a tendinței de masificare în învățămîntul superior, asigurarea calității curriculei devine o preocupare majoră în domeniu. În această lucrare se discută aspectele principale ale proiectării și revizuirii curriculumului universitar: principiile proiectării planurilor de învățămînt; structura planurilor de învățămînt și componentele de bază; centrarea curriculumului pe student; orientarea spre finalități, angajabilitate, cerințele pieții muncii; respectarea obiectivelor principale ale învățămîntului superior trasate de catre Consiliul Europei; respectarea standardelor de asigurare a calității programelor de studii etc. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum universitar, proiectare curriculară, finalități de studii, programe de studii, university curriculum, curriculum design, learning outcomes, programs of study |
||||||
|