Publicitatea în spațiul citadin
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
417 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 22:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.13:[711.4+316.334.56] (1)
Publicitate. Reclamă (177)
Sistematizare fizică. Sistematizare regională, urbană și rurală. Urbanism. Peisaje. Parcuri. Grădini (190)
Structură socială. Societatea ca sistem social (1018)
SM ISO690:2012
DOROGAN, Valentin. Publicitatea în spațiul citadin. In: Valori ale mass-mediei în epoca contemporană, Ed. 7, 20 septembrie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul Patrimoniului Cultural, 2016, Volumul VI, pp. 58-63.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană
Volumul VI, 2016
Colocviul "Valori ale mass-mediei în epoca contemporană"
7, Chişinău, Moldova, 20 septembrie 2016

Publicitatea în spațiul citadin

CZU: 659.13:[711.4+316.334.56]

Pag. 58-63

Dorogan Valentin
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2021


Rezumat

A wide spread at the international level out of home advertising is known to be one of the most creative types of communication for very large and heterogeneous auditorium. The media advertising is a relativly new type of adevetising based on the favorable for development ground in Moldavian Republic thanks to the fact that is one attractive, memorable, clear for consumer, is of long duration and contains certain aesthetical values responsable for creativing some positive emotions. The proposed article is an attempt to make a analysis of curent state of ambient advertising in the capital of Moldavian Republic.