Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 22:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.13:[711.4+316.334.56] (1) |
Publicitate. Reclamă (177) |
Sistematizare fizică. Sistematizare regională, urbană și rurală. Urbanism. Peisaje. Parcuri. Grădini (190) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1018) |
SM ISO690:2012 DOROGAN, Valentin. Publicitatea în spațiul citadin. In: Valori ale mass-mediei în epoca contemporană, Ed. 7, 20 septembrie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul Patrimoniului Cultural, 2016, Volumul VI, pp. 58-63. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană Volumul VI, 2016 |
||||||
Colocviul "Valori ale mass-mediei în epoca contemporană" 7, Chişinău, Moldova, 20 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.13:[711.4+316.334.56] | ||||||
Pag. 58-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A wide spread at the international level out of home advertising is known to be one of the most creative types of communication for very large and heterogeneous auditorium. The media advertising is a relativly new type of adevetising based on the favorable for development ground in Moldavian Republic thanks to the fact that is one attractive, memorable, clear for consumer, is of long duration and contains certain aesthetical values responsable for creativing some positive emotions. The proposed article is an attempt to make a analysis of curent state of ambient advertising in the capital of Moldavian Republic. |
||||||
|