Intercalarea folclorului national în didactica limbajelor specializate penfru alolingvi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 0
SM ISO690:2012
PRUTEANU, Maria. Intercalarea folclorului national în didactica limbajelor specializate penfru alolingvi. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 115-121. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Intercalarea folclorului national în didactica limbajelor specializate penfru alolingvi

Including the national lore in teaching the alolingual class


Pag. 115-121

Pruteanu Maria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2021


Rezumat

Lucrarea aduce în atentie un public scolar solicitant prin nevoile sale culturale: clasa alolingvã. Elementul de noutate îl reprezintã materialul folcloric folosit în cadrul lectiei de limba românã, nu adus de profesor, ci recoltat de la elevi si utilizat pentru îmbunãtãtirea aptitudinilor comunicative. 

The paper focuses on a demanding teaching situation, the alolingual students. The novelty comes from the folklore material used in lessons of Romanian language, as it does not come from the teacher only, but rather from the students' home environment, and put to use in order to enhance the students' communicative skills.

Cuvinte-cheie
cultura naţională, folclor national, creatii populare ale etniilor, educaţie umanistă, comunicare interculturală,

national culture, folklore, ethnic creation, humanist education, intercultural communication