Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-20 14:04 |
SM ISO690:2012 CHIRIŢA, Mariana. Tehnici interactive de descoperire a elementelor absurdului în operele dramaturgilor E. Ionescu şi M. Vişniec la orele de limba franceză. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 370-385. ISBN 978-973-116-365-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal. Vol. 3, 2014 |
||||||
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal" Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 370-385 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Le texte dramatique s’avère comme un outil important dans le développement des compétences de communication aux cours de FLE. Notre article se focalise sur l’utilisation des techniques interactives dans le processus d’exploration du texte dramatique, afin de découvrir et analyser les éléments de l’absurde. Elles sont projetées autour des textes dramatiques d’E. Ionesco et M. Vişniec. |
||||||
Cuvinte-cheie techniques interactives, texte dramatique, éléments de l’absurde, nteractive techniques, drama, absurd |
||||||
|