Tehnici interactive de descoperire a elementelor absurdului în operele dramaturgilor E. Ionescu şi M. Vişniec la orele de limba franceză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
252 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-20 14:04
SM ISO690:2012
CHIRIŢA, Mariana. Tehnici interactive de descoperire a elementelor absurdului în operele dramaturgilor E. Ionescu şi M. Vişniec la orele de limba franceză. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 370-385. ISBN 978-973-116-365-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.
Vol. 3, 2014
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal"
Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013

Tehnici interactive de descoperire a elementelor absurdului în operele dramaturgilor E. Ionescu şi M. Vişniec la orele de limba franceză


Pag. 370-385

Chiriţa Mariana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2021


Rezumat

Le texte dramatique s’avère comme un outil important dans le développement des compétences de communication aux cours de FLE. Notre article se focalise sur l’utilisation des techniques interactives dans le processus d’exploration du texte dramatique, afin de découvrir et analyser les éléments de l’absurde. Elles sont projetées autour des textes dramatiques d’E. Ionesco et M. Vişniec.

Drama is an important instrument in teaching communication skills in French. The paper focuses on using interactive technologies for the study of dramatic texts, aiming to discover and analyze the absurd. The examples come from plays by E. Ionescu and M. Vişniec.

Cuvinte-cheie
techniques interactives, texte dramatique, éléments de l’absurde,

nteractive techniques, drama, absurd