Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-21 23:47 |
![]() GHENCIU, Maria. La politesse dans la communication. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 6-7 mai 2010, Cahul. Cahul: Tipografia "CentroGrafic" SRL, 2010, Vol.1, pp. 119-132. ISBN 978-9975-914-43-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.1, 2010 |
||||||
Conferința "Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 6-7 mai 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 119-132 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Politeţea este un ansamblu de comportamente sociale care permit a recunoaşte personalitatea ,existenţa celui care este alături de noi, dreptul său este de a-şi păstra identitatea , deosebindu-se prin starea sa afectivmorală. Cei patru piloni ai politeţii sunt : Sociabilitatea echilibrul, respectul faţă de aproapele tău şi de sine însuşi. In societatea politeţea îşi confirmă rolul său deosebit prin funcţiile general umane pe care le îndeplineşte modelare ,cultivarea personalităţii iar baza centrală o va reprezenta păstrarea codului bunelor maniere, exprimarea adecvată si corectă. Pentru a putea contribui la creşterea nivelului de inteligenţă ce ar stimula potenţialul unei personalităţi formate ne vom axa pe autoeducaţie iar aceasta are tangenţe comune cu politeţea. |
||||||
|