La politesse dans la communication
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
304 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 23:47
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria. La politesse dans la communication. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 6-7 mai 2010, Cahul. Cahul: Tipografia "CentroGrafic" SRL, 2010, Vol.1, pp. 119-132. ISBN 978-9975-914-43-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.1, 2010
Conferința "Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 6-7 mai 2010

La politesse dans la communication


Pag. 119-132

Ghenciu Maria
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2021


Rezumat

Politeţea este un ansamblu de comportamente sociale care permit a recunoaşte personalitatea ,existenţa celui care este alături de noi, dreptul său este de a-şi păstra identitatea , deosebindu-se prin starea sa afectivmorală. Cei patru piloni ai politeţii sunt : Sociabilitatea echilibrul, respectul faţă de aproapele tău şi de sine însuşi. In societatea politeţea îşi confirmă rolul său deosebit prin funcţiile general umane pe care le îndeplineşte modelare ,cultivarea personalităţii iar baza centrală o va reprezenta păstrarea codului bunelor maniere, exprimarea adecvată si corectă. Pentru a putea contribui la creşterea nivelului de inteligenţă ce ar stimula potenţialul unei personalităţi formate ne vom axa pe autoeducaţie iar aceasta are tangenţe comune cu politeţea.